donderdag 12 juli 2012

Beauty aankopen van de afgelopen tijd.

Ik heb bij de bodyshop 2 dingen gekocht in de SALE!!! Oh het was echt super sale dus mijn vriendinnen en ik inslaan !! Ik heb 2 dingen uit een oude collectie gehaald. Het pallet is heel erg mooi , en de face base is heel fijn die heb ik ook al eerder gehad.
Voor de rest heb ik een bbcream besteld via ebay. Hij werkt heel erg fijn, behalve het pompje... Daar heb ik serieus altijd ruzie mee! Ook heb ik een haar olie gekocht van loreal, die vind ik heel fijn alleen moet je heel erg uit kijken want hij kan je haar heel snel te vet laten lijken.
- xx - Silke

8 opmerkingen:

  1. Haha sorry ! Ik vind het echt een prachtig nummer, een van m'n favoriete aller tijden haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, jammer van dat bb cream pompje. :c

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het pallet is inderdaad erg mooi zeg. Leuk dat je die nog hebt kunnen krijgen in de sale!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er maar 4 euro voor betaald. Als je hem leuk vind zou ik zeker even langs gaan =)

      Verwijderen
  4. Klinkt erg goed, en het ziet er ook mooi uit!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankoopjes! oeh, SALE! ♥ you gotta love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke aankopen... die serum ruikt erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^