zondag 15 juli 2012

Death note boeken collectie

Hey lieve lezers,
Ik ben een anime freak. Ik houd van het kijken van anime's! Death note is 1 van mijn lievelings anime's, ik heb alle afleveringen meerdere keren gezien. Heb ook men vrienden gedwongen het te kijken. Ik wilde graag ook de manga lezen. Ik had boek 1 gelezen, maar omdat ik het druk had met school was ik gestopt met ze te lezen. Nu het vakantie is heb ik de hele set besteld. Met de extra's; how-to-read, die staat vol met interviews. en een boekje met alle death note regels.
Light is een hardwerkende maar verveelde middelbare scholier, op een dag vind hij een death note van een verveelde shimigami. Wanneer je een naam in de death note opschrijft  denkend aan het gezicht van dat persoon, zou dat persoon na 40 seconden dood gaan aan hart aanval. Light bepaald om de death note te gebruiken om de meest gevaarlijke criminelen te doden. De media pakt snel al die hart aanvallen gaan om een onbekende moordernaar. Hij word kira genoemd, en vele zien hem als een nieuwe held.  De politie start een onderzoek naar deze serie moordernaar met hulp van L.  L is een onbekende dectieve die de meest moeilijke zaken heeft weten op telossen. Het gevecht barst los tussen de 2. Wie zou het als eerste lukken om achter de ander zijn indentie tijd te komen.

-xx- Silke 

13 opmerkingen:

  1. erg leuk dat je 't zo leuk vindt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik had er nog nooit van gehoord :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oe, death note :). Alleen de films gekeken, omdat ik niet zo fan meer bent van anime :x.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de films ook gezien. Moet zeggen het verhaal is wel mooier in de anime.

      Verwijderen
  4. Mijn zus is dol op anime, haha! Die las vroeger altijd One Piece, ik weet niet of je dat kent? :p Maar ik ken dit trouwens niet. Ik had vroeger wel een paar afleveringen Shugo Chara gekeken en dat is eigenlijk best leuk! Maar meer heb ik niet echt met die Japanse dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb beide series gekeken ! Anime is leuk hoor en death note kun je ook in het Engels kijken ^^

      Verwijderen
  5. ik wil ook death note kijken! kijk je nou one piece of naruto nog? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze allebij gekeken, alleen niet tot het eind. Ik kijk ze samen met vriendinnen. Die zijn overgings ook helemaal fan van Ouran high school host club.

      Verwijderen
    2. ohhh die kijk ik niet, full metal alchemist is btw ook heel goed !

      Verwijderen
  6. Ahaaa eigenlijk heb ik er nog nooit van gehoord! :o Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've never read this but so many pp like it maybe I should:)
    Pinktistic.blogspot.com

    I appreciate your feedbacks:)

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^