dinsdag 10 juli 2012

Over Fans en bij passende sokken














Hey lieve lezers,
Bigbang is op wereldtour, dat betekent dat ze naar Europa komen. Wat voor mij ''fangirl'' bijna een hartverzakking veroorzaakt.  Die datums van bekendmaking gaan maar niet snel genoeg. Please ygfamily pest ons niet langer. Toen ik deze sokken zag, moest ik ze gewoon hebben. Natuurlijk wil ik de bigbang leden aan mijn voeten. Overgings ik draag T.O.P (linkse paar sokken) alleen maar naar speciale gelegenheden want hij is mijn lievelings.
-xx-  Silke 

5 opmerkingen:

  1. awesome! ♥ In Korea had ik alleen sokken gezien van SNDS :| -vorig jaar-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent in Korea geweest? Dat maakt me wel een beetje jaloers.

      Verwijderen
    2. haha, ja was niet echt bijzonder omdat ik met zo'n tour groep erheen ging :'). Ik vond het wel een leuke ervaring, maar zou het leuker hebben gevonden als ik gewoon zelf kon bepalen waar we heen gingen ;).

      Verwijderen
    3. Jaah inderdaad. Jammer dat je niks zelf kon bepalen, want Seoul lijkt me een wonderbaarlijke stad.

      Verwijderen
  2. Ik zag dit en vroeg me af waarom ik dit nog niet zelf heb gekocht? Mijn leven zou compleet zijn! (al dacht ik dat ook toen ik een kachel-aanslijper vond...en ja hoor, dat lees je juist: een kachel-aanslijper :P)
    Ik volg je,
    1, je blog is absoluut geweldig
    2, wij fangirls moeten een groter leger hebben als we willen dat TOP eindelijk is naar hier komt! (en met 'naar hier' ben ik tevreden met Belgie of Nederland, al zou 'hier' als in op mijn terras natuurlijk nog wel wat beter zijn... liefst (bijna) naakt als we dan toch bezig zijn... :P)

    x


    Wauw, je moet me echt een eng persoon vinden denk ik nu. Ach... :p

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^