donderdag 16 augustus 2012

Mijn Inspiratie bronnen

Hey lieve lezers,
Ik haal mijn inpiratie bijna altijd van het internet! Anders uit tijdschriften als Flow,Teenvogue (Tip Lifesplash heeft een heel artikel over goedkoop amerikaanse tijdschrijften.) en Grazia. Hier mijn tips.
Deze staat vol met foto's en foto tutorials! Geweldig, echt een bom vol inspiratie, de meeste dingen op deze site zijn redelijk old school. 
Mr Kate youtube
Mr kate, is een hele vrolijke youtuber. Ze is heel enthousiast en creatief! Zij is echt heel leuk om naar te kijken!

Deze tumblr heeft heel diys met uitleg, ook veel beauty diys.


Dat waren mijn tips.
Liefs Silke

5 opmerkingen:

  1. tumbler is echt zo'n lifesaver als je geen inspiratie hebt, bij mij toch in elk geval :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tips, bedankt! Voor mij is Pinterest mijn grootste inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede tips! Die eerste kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ładny blog <3
    tyynka.blogspot.com
    Obserwuje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^