zondag 30 september 2012

Sale Shoes

Hey lieve lezers,
Hoe is het met jullie? Ik ben vrijdruk met school. Dus van echt van shoppen komt het niet zo. Toch heb ik op de behrska site, een paar leuke hakken in de sale gevonden. Voor dagelijks gebruik natuurlijk. Nahja misschien niet helemaal. Ik heb overgings nu echt een ebay verslaving, zo heb ik laatste pantys met stippen en  strepen gekocht. En ik wacht nog op mijn pakketje met 100 studs voor iets van 2 dollar! Alles is zo cheap ebay is echt verslavend.

xxx Silke

4 opmerkingen:

  1. die schoenen zijn zo pretty! <3 ik wil ook studs bestellen =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.ebay.com/itm/100pcs-Metal-Square-Pyramid-Punk-Spike-Studs-Spots-DIY-8mm-12mm-Leathercraft-/230856575250?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item35c01fc912 here you go!

      Verwijderen
  2. Die schoenen zien er super gaaf uit,
    alleen jammer dat ik er echt niet mee zou kunnen gaan :P x

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^