zondag 7 oktober 2012

Mijn week op ebay!

Hey lieve lezers,
Ik zit erg veel op ebay en bestel stiekem eigenlijk elke 1-2 weken er wel wat.
Begin deze week heb ik heel goed studs gekocht verkoper. Ik heb deze voor ongeveer 1 euro per 100 gekocht. Bij deze verkoper heb ik geen verzondkosten betaald.
Ik koop al mijn pantys op ebay. Ik draag vaak naar school een strak jurkje met een opvallende panty! Ik heb deze bij deze verkoper gekocht. Deze verkoper rekent geen verzend kosten  Side note; een fout die een vriendin van mij had gemaakt je moet zoeken op tights en niet op pantys. Bij deze ebayers heb ik ook ooit pantys gekocht;  southpanda-8 2012k-point (leggings)
Als laatste de too faced shadow insurance. Over make-up kopen op ebay, tot nu toe is het altijd goed gegaan bij mij. Let goed op of de verkoper vertrouwelijk is deze is bijvoorbeeld top rated saler. Mac is echt een no-go op ebay. Tuurlijk laat ik jullie weten hoe deze shadow insurance is aangekomen. en of ik het gevoel heb of die echt of nep is  De reden is dat ik hem op online koop is toch omdat hij op ebay een fractie van de prijs is dan als bijvoorbeeld sephora. Ik heb er zo een 7 euro voor betaald en deze verkoper rekent geen verzendkosten 

xx Silke

9 opmerkingen:

  1. eBay is ook gewoon verleidelijk :')
    Ik ben benieuwd of de Too Faced Insurance echt is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die panty's zijn leuuk! <3 en misschien is die Too Faced een kleine versie :3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had er wel opgelet dat hij full sized was, Naja ik merk het snel genoeg ^^

      Verwijderen
  3. die panty's zijn echt cute en benieuwd hoe ze in het echt zijn ^^. Ik had ooit in primark gekocht, maar door mijn armband zit er nu een gat erin -.-.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang leve ebay, hihi! Wat een super lieve panty's! Ben benieuwd of de Too Faced echt is :)) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die driehoekige studs zijn echt gaaft en ook niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yay, ik ben dol op ebay - echt een uitkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eyeshadow base van Too Faced is een fijn product. x

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^