zondag 28 oktober 2012

Milaan foto's + aankopen

Ik ben net terug van een korte vakantie naar Milaan, waar het gewoon 22 graden was. Ik heb de 4 dagen prachtig weer gehad en heb vrij genoten van mijn trip naar Italie. In milaan kun je goed winkelen naast de veel luxe merken zijn er veel hipster winkels. Ook zijn shirts met opdrukken de bom die zag je echt in bijna elke winkel. Voor beauty shoppen is Milaan the place to be. Veel beauty winkels (bijv. Kiko) ook veel kleding winkels verkopen make-up. 


 Ik ben met mijn moeder zus (rode jurk) en een vriendin (rood harige) op vakantie geweest. Ik heb maar 1 dag een lange broek gedragen dat eignelijk ook te warm was.
Qua make-up heb ik bij kiko ingeslagen.  1. Een roze en Groen blauwe nagellak 2. Concealer en groene oogschaduw 3. 2 Lipglossjes oranje en roze/paars achtig
 Ik heb een roze aarbeien muts gekocht, 2 paar schoenen de grijze zitten echt als sloffen je voelt de hak gewoon niet. 2 Spijkerbroeken super goedkoop 17 euro per stuk en zitten goddelijk.  Een trui en legging, de verkoopster had deze combinatie aan en het zag er zo leuk uit, dat ik ze beide ook heb gekocht. Als laatste panty sokken, ik heb een panty verslaving en deze waren niet zo duur en ik vind ze heel schattig.
Een nieuwe jurk, ik houd van het dragen van jurken en ik vond deze wel heel erg tof. 2 kaarten, ik spaar altijd kaarten van plaatsen waar ik geweest ben. En mijn nieuwe geliefde spongebob trui, hij zit echt heerlijk ^^!

Hoe was jullie vakantie?

xxx



19 opmerkingen:

  1. die jurk staat je echt heel mooi! en die trui is awesomeeeee =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks. Tjaah het kind in mij kon de spongebob trui niet laten liggen.

      Verwijderen
  2. dat jurkje die je aan hebt staat je goed! :D Zo te zien ben je echt geslaagd bij kiko, haha ^^. OMG, je trui is zo gaaf! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aahw Tahnks ^^! Kiko is echt voor mij een snoep winkel

      Verwijderen
  3. Wat een leuke trip! Ziet er gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel !
    Milaan lijkt me echt zo'n leuke stad !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Milaan is zo'n leuke stad! Ik ben er ook geweest, een aantal jaar terug. Toen gingen we voornamelijk voor mijn broer die naar het voetbalstadion wilde, maar we zijn ook even echt de stad in geweest. Die grote galerij met al die (dure) winkels is mooi hè? En zo te zien ben je flink geslaagd bij Kiko haha. ^^ Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Indd die winkel galerij was echt geweldig! Kiko is zo een leuke winkel :D

      Verwijderen
  6. Je aardbei muts is leuk zeg! En hele leuke foto's;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Het lijkt me geweldig om naar Milaan te gaan, ben er nog nooit geweest. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's! Milaan lijkt me echt super leuk en mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaaah, wat een supervet jurkje! Hij laat je figuur echt geweldig uitkomen!
    En je aardbeienmuts en Spongebob-trui zijn ook leuk, natuurlijk ;) Milaan lijkt me een hele leuke mooie geweldige stad. Staat hoog op mijn lijst 'Steden waar ik naar toe wil gaan'.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie spulletjes heb je gekocht! En mooie foto's! Ik vind die legging echt zo mooi! Ik wil al heel lang zo'n soort legging!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg dat je in Milaan bent geweest! Leuke aankopen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen heb je gekocht. Vorig jaar zomer was ik ook in Milaan, 1 dagje maar, maar ik vond er toen niet zo veel aan. Wel heel indrukwekkend, maar niet geslaagd met shoppen enzo. Misschien volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf dat je naar Milaan bent geweest, dit staan nog op mijn to do list. :)
    Leuke aankoopjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^