zondag 11 november 2012

Make-up kopen op ebay


Hey lieve lezers,
Ik koop heel veel make-up op ebay, tot nu toe is er bij weinig mis gegaan. (ooit een kapot pompje in mijn bb cream maar dat heb ik opgelost met de verkoper). Make-up kopen op ebay veilig, toch zijn een  paar tips om op te letten bij het kopen van make-up op ebay. 
  - Verpakking foto's Vooral uit china is er veel namaak van 'echte' producten.

Hier 2 screenshots van ebay, rechts zie je de officiĆ«le verpakking van skin79 super bb cream. Links is bijna indentiek alleen mist het het skin79 logo. Een valkuil waar mensen toch intrappen. (tip: Skin79 heeft een echtheids sticker op zijn verpakking die te controleren valt op de computer)
 - Haal producten uit het land van afkomst; koreanse make-up is het beste uit Korea zelf te halen, zelfde geld voor USA etc. 
 - Feedback! Dit is een hele belangrijke kijk altijd of een seller goede feedback heeft. Of nog beter is als hij een Top-rated seller logo heeft. 

Als laatste nog even een shout-out naar verkopers waar het bij mij goed is gegaan: hwkai (eyeliner dolly wink) beauty_metrix

xxx Silke

14 opmerkingen:

  1. Super handig! ik heb wel schoenen gekocht op ebay maar die zijn helaas nog niet binnen, ik hoooop echt dat ze nog binnenkomen! Want de verkoper had wel goede feedback! :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het uit hongkong moet komen bijv. Duurt het altijd wel een tijdje.
      Uit mijn ervaring is US het snelst!

      Verwijderen
  2. Ik zat eerst ook al te denken aan die BB cream, maar het is een whitening BB cream. Dat wil ik dan weer niet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat aanraders qua bb creams zonder whitening zijn:
      http://www.ebay.com/itm/281010663786?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      http://www.ebay.com/itm/Lioele-Water-Drop-BB-Cream-SPF27-PA-50ml-Free-gifts-/280925595878?pt=US_Makeup_Face&hash=item41687868e6

      http://www.ebay.com/itm/Lioele-Beyond-the-Solution-BB-Cream-50ml-Korea-cosmetic-Love-Blemish-balm-/200699234341?pt=US_Makeup_Face&hash=item2eba9b4825

      Verwijderen
  3. IK heb nog nooit iets besteld via Ebay, ben altijd bang dat het mis gaat. Webshops vind ik toch een fijner gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd een risico, het is eigenlijk als antiek shoppen sommige nemen een risico andere zien gelijk of het nep of echt en andere gaan het niet aan.

      Als je toch iets op ebay wilt bestellen, kan je me gewoon een link sturen dan kan je altijd mijn advies over de echt-heid geven ^^

      Verwijderen
  4. Ik koop regelmatig iets via Ebay, vandaag toevallig nog gedaan. I love Ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. totally of topic sorry :$ (maar kzou niet weten waar ik anders n berichtje achter kon laten :$) maar leuk om een nederlander te zien op weheartit wie ook van kpop houdt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, Leuk dat je me blogt bezoekt! ^^
      Ik vind het altijd leuk om me mede k-pop dutchies op weheartit tevolgen

      Verwijderen
  6. Ik heb nog nooit iets gekocht op ebay, laat staan make-up, maar het is wel fijn om te weten welke verkopers er te vertrouwen zijn, dus die ga ik even opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik durf het nooit zo goed aan maar er zijn idd genoeg mensen die het doen

    BeantwoordenVerwijderen

Spellingsfouten verbeteren mag altijd ^^